2014年11月21日 星期五

點樣有效地減肥?點樣我有跑步都會反彈?

想有效地減肥point one:做運動!

我都有跑步做運動啦!點解唔做一排會反彈得咁快先?

好多人包括我都親身試過用跑步黎減肥,開頭果一至兩個月真係見到有D效果係瘦左。但人

係有惰性架,見到瘦左就會覺得夠喇,偷下懶,之後過左一排又反彈返。之後又繼續跑,反

彈,再跑再反彈,一個惡性循環。經過一輪車輪戰之後,好多人會選擇放棄,唯一既運動量

都無埋,因為跑極都係咁倒不如留係屋企睇電視!

一個有質素既運動最主要包含三個元素:weight training(阻力訓練),

cardio training(帶氧運動),stretching(伸展運動)

減肥主要靠WT(weight training)及CT(cardio train

ing)呢兩個元素,但ST(streching)都不可缺少,但呢個就後話啦!

上篇講過肌肉會幫你提升BMR,加快燒脂速度!而WT正正可以加強肌肉,肌肉加強     

BMR自然會提升,每日會幫你消秏多幾十,幾百至一千KCAL不等。

跑步一開頭既二十至三十分鍾會消秏身體既糖份同水份,打後會消秏多兩樣野就係肌肉同脂

肪。入面消秏幾多成係脂肪幾多成係肌肉,無人知,因為每個人既體質都唔一樣。但好肯定

既一樣野就係會消秏到肌肉,變相黎講BMR又會降低,燒脂速度又會慢左!咁我咪唔可以 

跑步?唔係,跑步練心肺功能係好事黎,身體出汗排左毒皮膚都會靚D,但如果淨係以跑步

黎減肥就會注定失敗。只係唔好跑超過20~30分鐘同埋配合WT。

假設目前狀況120LBS:

              脂肪           肌肉

120LBS       40LBS        40LBS
     
              經過CT

100LBS       30LBS        30LBS  
(減了脂肪肌肉各佔一半)
        
              
              出現惰性,懶左

120LBS       50LBS        30LBS


呢個就係反彈既原因!如果平時有跑開步既朋友,我會建議拎反多少少時間做下WT好過

啦!


唔係WOR我見到有好多人跑步都跑到好瘦架WOR!係,無錯係瘦,佢地係瘦曬係D肌肉

得返陣脂肪,無肌肉去support皮膚搞到鬆泡泡咁!就好似下圖咁!


兩樣運動都係跑步,但兩者之間身型會差咁遠,就係長跑與短跑之分。

長跑需要長時間既帶氧訓練,肌肉會流失。而短跑需要大量重量訓練,提高肌肉既質量同爆

炸力。

做運動唔可以只係做單一cardio方向,應該要配合埋WT。




沒有留言:

張貼留言